110AE27E-E2AD-41A5-82189C174BA26E88

Klik hier voor de PDF met onze contributietarieven van 2024

Het inschrijfgeld is éénmalig € 17,50 per deelnemer en wordt gelijk met de eerste contributie geïnd.

De contributie wordt 5x per jaar automatisch afgeschreven van uw rekening. De incasso vindt plaats rond 28 januari, 28 maart, 28 mei, 28 september en 28 november.

In juli en augustus is er geen training en wordt er geen contributie afgeschreven.

Contributie-achterstand

Neem alstublieft direct contact op met de ledenadministratie, zodat we een oplossing kunnen zoeken of betalingsregeling kunnen afspreken. Bij een achterstand van twee (2) perioden in betaling (zonder opgave van reden) zijn wij genoodzaakt u of uw kind de toegang tot de lessen te ontzeggen.

Tegemoetkoming contributie / Ridderkerkpas / Jeugdfonds

Het is bij OKK ook mogelijk om de contributie te voldoen met de Ridderkerkpas.

Wilt u weten of u in aanmerking komt voor de Ridderkerkpas, kijk dan op de website van de gemeente Ridderkerk

Als u de contributie via de Ridderkerkpas kan en wil betalen, kunt u contact opnemen met de ledenadministratie. Ook kan de contributie via het Jeugdfonds Sport en Cultuur voldaan worden. De informatie over het Jeugdfonds Sport en Cultuur kunt u  hier vinden.